training rust en resultaat in lastige werkgesprekken

Training Rust en resultaat in lastige werkgesprekken

Precies die theorie waar je naar op zoek bent, precies de oefening die jij nodig hebt. Je werkt een maand lang intensief met trainer/coach Jacqueline en trainingsactrice Tet. Deelnemers die jou voorgingen vertellen dat dit traject rust en resultaat heeft opgeleverd. 

Jouw persoonlijke trainingstraject begint met een telefonische intake en het onderzoeken van jouw leervraag. Je krijgt direct handvatten aangereikt, in de vorm van tips of artikelen. Je beschrijft jouw praktijkcasus nauwkeurig voor de trainingssessie. Tijdens de training met Jacqueline en Tet ga je de diepte in met jouw casus en ervaar je hoe jij succes kunt behalen in jouw eigen lastige situatie. Nadat jij jouw ‘lastige’ gesprek in de praktijk hebt gevoerd, volgt een reflectieopdracht en een telefonisch coachingsgesprek, waarin je vervolgvragen kunt stellen. 

Onderwerpen die aan bod komen

Jij bepaalt hoe de training eruit ziet. Vragen die geregeld gesteld worden in dit trainingstraject: 

  • Ik wil mijn directie te overtuigen om akkoord te gaan met mijn innovatieproject. Hoe kan ik dat het beste aanpakken, want ik weet dat ik lang van stof ben.
  • Ik vind het lastig om de leiding te nemen. Ik weet precies wat ik wil, maar neem een voorzichtige en bemiddelende rol aan. Hoe buig ik dat om? Mijn baas zegt dat ik meer visie moet laten zien. Ik heb zeker een visie op mijn vak, hoe zet ik mijn professionele standpunt steviger neer? 
  • Ik vind het lastig om te gaan met een klant die nogal dominant is. Hoe blijf ik stevig op mijn standpunt staan als dat gebeurt? 
  • Hoe vertel ik mijn collega, die mij negeert en aan wie ik al lang geen inhoudelijke vragen meer stel, hoe ik de werkrelatie wél zou willen?


Wat heb je geleerd?

  • Inzicht in jouw thema: rust en resultaat 
  • Inzicht hoe je interacties positief beïnvloedt 
  • Een persoonlijk plan dat voor jou werkt
  • Vertrouwen dat je jouw gesprek kunt waarmaken 


Praktische informatie:


Duur: gedurende een maand doorloop je een telefonische kennismaking en coaching, een trainingssessie en nogmaals een telefonische coaching
Locatie: de training en coaching in Het Coachhuis Utrecht, voor het overige via telefonisch en digitaal contact
Aantal deelnemers: 1 op 1
Inclusief: lesmateriaal dat speciaal op jouw thema en vraag is afgestemd 
Prijs: op aanvraag via Projob



Jacqueline van 't Spijker

Jacqueline van ’t Spijker is arbeids- en organisatiepsycholoog, senior communicatie-trainer, coach, gecertificeerd gespreksleider intervisie en haptonomisch professional. Ze werkt al meer dan vijfentwintig jaar als trainer, veelal in samenwerking met trainingsactrice Tet van der Donk. Managementteams en hoogopgeleide kenniswerkers profiteren van deze praktische training in excellente gespreksvoering op het werk. Contact is de beste basis om samenwerking met anderen soepel te laten verlopen. Goed contact beklijft omdat het je raakt, omdat je je dan gezien en gehoord voelt. 

Wil meer weten over deze training?